17 april, 2011

Dagen före & dagen efter

I går var jag duktig och tog på träningsskorna efter frukost. Tre gånger har jag varit ute och sprungit den här veckan, och tre gånger ska det blir varje vecka. Det ska ju springas Vårrus och Blodomlopp i maj =D
Framåt kvällen bar det av hem till min kära jobbarkompis Fanny för fest. Grymt kul att träffa alla mina maxare, särskilt nu när jag inte jobbar så ofta! Den här sommaren ska vi ta många fina after-work efter stängning... I morse satte jag mig på vagnen mot Gamlestan där det vankades brunch i solen. Underbart!
Färsk frukt, amerikanska pannkakor och kaffe. Kan det bli bättre?
Sanja var på besök med man och mage.
Klara och Johanna hade det bra i solen.
Danko hade säkert mer än gärna tagit sig ett par pannkakor om han fått.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!

    Det var kul att träffa dej, Karin!

    Kram kram

    SvaraRadera