13 april, 2011

Två bra saker

Ett: Jag lämnade blod för första gången, har försökt lämna sen början av februari men dåliga blodvärden och förkylningar har hindrat mig. Idag stämde i alla fall allting och jag fick gå därifrån några dl blod fattigare men en fin liten skål rikare =)
Två: Vi bestämde oss för att bilda ett lag och delta i Blodomloppet i maj, så nu har jag en piska/morot till att ge mig ut och springa! Jag var ute en runda i måndags och det gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Mycket uppmuntrande!

1 kommentar:

  1. Väldigt bra Karin! Alla som kan bör ge blod! Och registrera sig i donationsregistret... Som av en händelse finns det ytterligare ett lopp man kan springa, det har inget namn än men jag är med och arrangerar (typ), det är i alla fall som en manifestation för organdonation.

    tbc

    Kram!

    SvaraRadera